رییس اورژانس ایلام/ روابط عمومی ها چشم بینا، گوش شنوا و زبان گویای ارگان ها هستند.

روابط‌عمومی ها بدون تردید در جایگاه خطیر خود، از سهمی مهم و انکار ناپذیر در روند آگاهی بخشی و انسجام سازمانی برخوردارند.

 

 

به گزارش روابط عمومی اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی ایلام، نشست تخصصی مدیران و کارشناسان روابط عمومی‌های دانشگاه علوم پزشکی به میزبانی اورژانس ایلام برگزار شد.

در ابتدای این جلسه رییس اورژانس ایلام ضمن خیر مقدم به شرکت کنندگان در این جلسه گفت: در هزاره سوم، علم ارتباطات و دست اندر کاران آن، شریانهای اطلاع رسانی و عامل همبستگی مخاطبان و ارگان ها به شمار می روند.

دکتر صیدنور علیمرادی افزود: متاسفانه علارغم اهمیت این حوزه، هنوز آن گونه که شایسته است جایگاه روابط‌ عمومی و اطلاع رسانی در میان مدیران ادارات جا نیفتاده است.

علیمرادی ادامه داد: با توجه به حجم فعالیت دانشگاه علوم پزشکی ایلام در ایام اربعین و ارائه خدمات بی‌چشمداشت به مردم و زائرین، تلاش و کوشش همکاران در مجموعه روابط عمومی چندین برابر می‌شود که با انتشار اخبار درست و به لحظه به زائرین و مردمی که قصد سفر به عتبات عالیات را دارند کمک شایانی می‌کنند.

در ادامه مدیر روابط عمومی و امور بین الملل دانشگاه علوم پزشکی ایلام به تشریح اهمیت و ارزش جایگاه روابط عمومی پرداخت و گفت: روابط عمومی ها پل ارتباطی بین مردم و مسئولین و سازمان‌ها هستند و به عنوان سخنگوی آن اداره، می‌بایست اطلاعات کافی را از حوزه کاری خود داشته باشند تا بتوانند به تشریح خدمات آن بپردازند.

در ادامه این نشست تخصصی، سه کارگاه اصول خبرنویسی، نگارش و ویرایش خبر و نحوه کار با برنامه های تدوین ویدئو با تدریس متین نصیری و محسن ویسی به صورت تئوری و عملی برگزار شد و همچنین از بخش‌های مختلف اورژانس پیش بیمارستانی بازدید به عمل آمد و کارشناسان روابط عمومی درجریان نحوه ی خدمات دهی اورژانس ۱۱۵ قرار گرفتند.