تولد نوزاد دختر در آمبولانس اورژانس دزفول

موارد خاص

رضا معمارزاده رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی دزفول از تولد نوزاد عجول در آمبولانس اورژانس 115 این شهرستان خبر داد.

 

به گزارش روابط عمومی اورژانس پیش بیمارستانی دزفول ، رضا معمارزاده در تشریح این عملیات اظهار داشت: صبح روز دوشنبه، ۲ آبان‌ماه طی تماس با مرکز ارتباطات فوریت‌های پزشکی دزفول مبنی بر شروع درد زایمان مادر بارداری ۳۵ ساله در شمس آباد دزفول ، یک دستگاه آمبولانس از پایگاه اورژانس جاده ای شمس آباد به محل فوریت اعزام و کارشناسان فوریتهای پزشکی دزفول در کمترین زمان ممکن بر بالین مادر باردار حاضر شدند.

وی افزود: پس از انتقال مادر باردار به آمبولانس و در طی مسیر انتقال به بیمارستان با شدت گرفتن روند زایمان ، اقدامات درمانی لازم توسط پرسنل انجام و نوزاد دختر در آمبولانس متولد شد.​

معمارزاده ادامه داد: مادر و نوزاد هر دو به منظور دریافت خدمات درمانی تکمیلی به بیمارستان زنان و زایمان حضرت زینب (س) منتقل شدند.

رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی دزفول در پایان از پرسنل اورژانس حاضر در عملیات آقایان سعید عزیزیان و عبدالعلی توسنگ ، قدردانی کرد و گفت: پرسنل توانمند و با تجربه این مرکز با توکل بر پروردگار و تکیه به دانش خود توانسته اند تا کنون ماموریت های زایمان بسیاری را با موفقیت انجام دهند.

روابط عمومی اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی دزفول