در سوم بهمن ماه سال جاری ، نشستی با حضور مسئولین و کارشناسان فناوری اطلاعات و ارتباطات مراکز فوریت های پیش بیمارستانی کشور در راستای هم اندیشی و ارتقای سرویس های برون سازمانی و درون سازمانی برگزار گردید.
به گزارش روابط عمومی سازمان اورژانس کشور؛ در این جلسه آقای مهندس بهمن آبادی، رئیس اداره فناوری اطلاعات و ارتباطات سازمان اورژانس کشور ضمن تبریک ولادت حضرت علی(ع) و روز پدر، به ارائه گزارشی درخصوص نیازمندی ها و دارایی های حوزه IT و رادیویی و سرویس های سازمانی پرداختند.
ایشان در راستای رفع مغایرتهای آماری و یکپارچگی داده های بیماران جهت ارتباط با سامانه های بالادستی و نیل به تحقق اهداف دولت الکترونیک و پرونده الکترونیک سلامت ، نسبت به جمع آوری مراکز پیام و یکپارچگی مدیریت عملیات در دیسپچ تجمیع یافته طبق مصوبات قبلی سازمان اورژانس و دستور ریاست محترم سازمان ، تاکید نمودند.
در ادامه با حضور مهمانانی از شرکت های همراه اول و ایرانسل در خصوص رفع مشکلات و ارائه راه کارهای سرویسAPN ، نقاط کور پوشش دهی آنتن ، استفاده از رومینگ بین ایرانسل و همراه اول ، کاهش هزینه های فوریت ها در راستای مسئولیت اجتماعی اپراتورها، ایجاد پنل مدیریت سیم کارت واحد و ... بحث و تبادل نظر گردید .
این نشست با حضور نمایندگان محترم شرکت مخابرات ایران در خصوص بسترهای مخابراتی مانند E1 ، SIP Trunk، اینترانت و FTTX ، زیرساخت فیبرنوری و ... ادامه پیدا کرد و حاضرین نیز در کلیه مباحث مشارکت فعال داشتند .
رئیس هیئت مدیره شرکت آسمان کارمانیا نیز در این نشست از نسخه جدید تحت وب اتوماسیون پیش بیمارستانی رونمایی کرد و توضیحاتی در خصوص نحوه کارکرد آن و امکانات جدیدی که به آن اضافه شده بود ارائه نمودند.
در انتها مقرر گردید با توجه به مطالب ارائه شده در جلسه، مسئولین فناوری اطلاعات و ارتباطات فوریت های پیش بیمارستانی کشور ، گزارش خود را در حوزه های مورد بحث ارسال نمایند.