به گزارش روابط عمومی سازمان اورژانس کشور؛ در ساعت 08:13 صبح 20 دی ماه تصادف زنجیره ای در محور تربت حیدریه -مشهد (محدوده زاغه مهمات) ایجاد شد. در این حادثه 3 دستگاه آمبولانس به محل حادثه اعزام شدند تا خدمات اولیه حیاتی را به مصدومین ارائه دهند. کل مصدومین حادثه تاکنون 13 عدد گزارش شده است.

به گزارش روابط عمومی سازمان اورژانس کشور؛ در ساعت 05:12 صبح 20 دی ماه دو دستگاه تریلی و پژو 405 در کیلومتر 52 جاده سبزوار- راسخی بهم برخورد کردند. متاسفانه در این حادثه تمام سرنشینان پژو 405 جان خود را از دست دادند.

به گزارش روابط عمومی سازمان اورژانس کشور؛ در ساعت 16 روز 11 دی ماه در محور دلگان به ایرانشهر دو دستگاه پژو 405 بهم برخورد کردند و دچار حریق شدند. در این حادثه متاسفانه تمامی سرنشینان هر دو خودرو بر اثر سوختگی و تروما جان خود را از دست دادند.

مسوول روابط عمومی مرکز اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: بر اثر ۲ حادثه تصادف در محور قوچان- مشهد، ۱۳ نفر به بیمارستان موسی بن جعفر(ص) قوچان توسط اورژانس ۱۱۵ منتقل شدند.

ادامه مطلب...

رئیس اورژانس پیش بیمارستانی استان مرکزی گفت: تصادف یک دستگاه مینی‌بوس با خودرو نیسان در محور اراک ـ قم حدفاصله ورودی شهرک صنعتی خیرآباد ۱۸ مصدوم را راهی بیمارستان کرد.

 

ادامه مطلب...

به گزارش روابط عمومی سازمان اورژانس کشور؛ در ساعت ۲۱:۰۶ روز ۸ دی ماه در شهرستان مهرستان شهرستان ایرانشهر یک دستگاه وانت تویوتا واژگون شد.
این حادثه متاسفانه ۲ فوتی بجا گذاشت و ۱۰ مصدوم با تلاش های تکنسین های اورژانس و پس از درمان اولیه به مراکز درمانی اعزام شدند.

به گزارش روابط عمومی سازمان اورژانس کشور : صبح روز شنبه 3 دی 1401 ساعت 09:29 یک دستگاه آمبولانس یمارستانی با خودرو پژو در محور زنجان _ بیجار برخورد کرد که منجر به فوت دو نفر از جمله راننده آمبولانس گردید.

ادامه مطلب...

به گزارش روابط عمومی سازمان اورژانس کشور؛ در ساعت 00:34 بامداد روز 19 دی ماه یک دستگاه اتوبوس در محور سرچم دچار واژگونی شد. در این حادثه ظرف مدت 15 دقیقه 5 دستگاه آمبولانس به محل حادثه اعزام شدند. این حادثه 11 مصدوم داشت که توسط تکنسین های اورژانس به مراکز درمانی اعزام شدند.

به گزارش روابط عمومی سازمان اورژانس کشور؛ در ساعت 08:43 روز 07/10/1401 یک دستگاه اتوبوسدر محور گچین – بندرعباس واژگون شدکه متاسفانه دو فوتی و 11 مصدوم بجا گذاشت.

در این حادثه 1 فروند بالگرد، جمعا 9 آمبولانس به محل حادثه برای انجام امور درمانی اعزام شدند.

به گزارش روابط عمومی سازمان اورژانس کشور؛ در ساعت ۱۷: ۴۹ روز دوم دی ماه در محور بم به کرمان چهار دستگاه سمند-نیسان وانت-سمند-پژو پارس بهم برخورد میکنند که خوشبختانه این حادثه فوتی نداشته است و ۱۰ مصدوم به مراکز درمانی اعزام شدند.

به گزارش روابط عمومی سازمان اورژانس کشور؛ در روز 14 دی ماه دو دستگاه پراید و سمند در ساعت 08:08 صبح در محور نهبندان به بیرجند بهم برخورد کردند که متاسفانه این حادثه 3 فوتی در بر داشت.

4 آمبولانس به محل حادثه اعزام و 4 مصدوم  دیگر توسط تکنسین های اورژانس پس از ارائه خدمات اولیه حیاتی به مراکز درمانی اعزام شدند.

مقالات دیگر...