به گزارش روابط عمومی مرکز اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث استان مازندران، در ساعت 19:39 روز جمعه 21مردادماه 1401، با اعلام خبر این حادثه به مرکز ارتباطات اورژانس مازندران، آمبولانسهای پایگاههای اورژانس تاکام، راهبند، فرهنگ و محمد آباد به محل حادثه واقع در جاده تاکام محمد آباد، نرسیده به لولت، اعزام شدند.

ادامه مطلب...

به گزارش روابط عمومی اورژانس 115 استان مرکزی : در ساعت 18:17 امروز تصادف دو دستگاه اتوبوس و تریلر در محور قم به اراک حد فاصله روستای ابراهیم آباد اراک، نرسیده به مرکز استان رخ داد و نیروهای امدادی به‌ سرعت وارد صحنه شدند.

ادامه مطلب...

به گزارش روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی شهرستان فسا شنبه پانزدهم مرداد ماه ۱۴۰۱ در ساعت ۲۳:۵۳ طی تماس تلفنی با ستاد عملیات و مرکز ارتباطات اورژانس ۱۱۵ فسا مبنی بر تصادف کامیون کمپرسی با خودرو ام وی ام در محور فسا-شیراز بعد از امامزاده اسماعیل و با اعلام چهار مصدوم از طرف تماس گیرنده، بلافاصله سه دستگاه آمبولانس از فسا و یک دستگاه آمبولانس نیز بنا به درخواست ستاد ارتباطات اورژانس فسا از سروستان اعزام شدند.

ادامه مطلب...

به گزارش روابط عمومی اورژانس پیش بیمارستانی مدیریت حوادث اسدآباد عصر یازدهم تیر با گزارش یک مورد تصادف رخ به رخ نیسان و بنزتک به مرکز ارتباطات اسدآباد گزارش شد

ادامه مطلب...

به گزارش روابط عمومی اورژانس پیش بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی اهواز، ساعت ۱۰ دقیقه بامداد امروز تکنسین‌های هفتکل موفق به نجات جان بیمار ۵۶ ساله شدند که گواهی پزشکی جهت تقدیر از ایشان صادر گردید.

ادامه مطلب...

به گزارش روابط عمومی اورژانس بابل امروز یکشنبه مورخ ۱۴۰۱.۰۴.۱۲در ساعت ۱۸:۴۱بعداز ظهر طی گزارشی به مرکز اورژانس بابل مبنی بر تصادف پراید با وانت در جاده فیروزجاه گزارش شد.

ادامه مطلب...

رئیس اورژانس پیش بیمارستانی استان مرکزی گفت: تعداد مصدومان واژگونی اتوبوس در محور اراک – قم به 17 نفر رسید.

ادامه مطلب...

مقالات دیگر...