امدادرسانی ۵ واحد امدادی اورژانس ۱۱۵ در سانحه برخورد اتوبوس با یک دستگاه تریلر

سوانح جاده ای

برخورد اتوبوس مسافربری و یک دستگاه تریلر ۱۹ مصدوم برجا گذاشت.

به گزارش روابط‌عمومی اورژانس استان اصفهان، دکتر فرهاد حیدری رئیس اورژانس پیش‌بیمارستانی و مدیر حوادث استان اصفهان گفت: در ساعت ۳ و ۵۲ دقیقه بامداد امروز دوشنبه ۲۹ خردادماه ۱۴۰۲ در امدادخواهی از ۱۱۵ برخورد یک دستگاه اتوبوس مسافربری با یک دستگاه تریلر در محور کاشان_نطنز، ۳۱ کیلومتری بادرود اعلام شد.
دکتر حیدری با ذکر اینکه اتوبوس مسافربری مربوط به مسیر تهران _ اصفهان بوده، تصریح کرد: با هماهنگی مرکز فرماندهی عملیات اورژانس استان بلافاصله ۳ واحد امدادی آمبولانس اورژانس پیش‌بیمارستانی استان اصفهان،۲ واحد امدادی آمبولانس اورژانس پیش‌بیمارستانی کاشان و ۲ واحد امدادی هلال احمر به محل حادثه اعزام شدند.
مدیر حوادث استان اصفهان با ذکر اینکه خوشبختانه حال هیچ یک از مصدومان وخیم نیست ادامه داد: ۹ آقای ۲۶ تا ۶۰ ساله و ۸ خانم حدود ۴۵ساله و ۲ پسربچه ۸ و ۱۲ ساله در این سانحه مصدوم شدند.
وی افزود:با تلاش کارشناسان اورژانس پیش‌بیمارستانی پس از انجام اقدامات فوری ۱۸ نفر از مصدومان به بيمارستانهای فاطمیه بادرود، خاتم الانبیای نطنز و شهید بهشتی کاشان منتقل شدند و یک مصدوم نیز مراقبتهای سرپایی درمحل دریافت کرد و رضایت به اعزام نداد.