به گزارش روابط عمومی سازمان اورژانس کشور؛ در ساعت 08:16 روز 27 اذرماه؛ یک دستگاه آمبولانس 115 درحال انتقال 2 مصدوم حادثه پیکان و سمند بوده که بدلیل برخورد با تریلی دچار حادثه شده است. در این حادثه یک تکنسین دچار آسیب قفسه سینه و هوشیار ولی متاسفانه تکنسین دیگر به نام سعید عظیمی دچار ترومای شدید سر و کاهش سطح هوشیاری و فوت شده است.

به گزارش روابط عمومی سازمان اورژانس کشور؛ در ساعت 22:18 روز 26 اذر یک دستگاه حامل اتباع افغانی در محور استهبان - نی ریز واژگون شد و 11 نفر مصدوم و به مراکز درمانی اعزام شدند.

به گزارش روابط عمومی سازمان اورژانس کشور؛ در ساعت 14:47 روز 26 اذر دو دستگاه پراید و تیبا در محور زاهدان به زابل بهم برخورد میکنند که در این حادثه 9 نفر مصدوم و به مراکز درمانی اعزام میشوند و 3 نفر در محل توسط تکنسین های اورژانس 115 درمان میشوند. خوشبختانه این حادثه فوتی نداشته است.

به گزارش روابط عمومی مرکز اورژانس استان؛ دکتر محمود شمسی پور دهکردی سرپرست اورژانس و مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی استان چهارمحال و بختیاری گفت: ۲۱ آذر ماه حوالی ساعت ۰۶:۳۰ دقیقه صبح آتش سوزی مینی بوس در محور نقنه به سمت دهاقان باعث مصدوم شدن ۸ خانم و یک آقا شد ، که پس از اطلاع به مرکز دیسپچ اورژانس استان بلافاصله ۴ دستگاه آمبولانس اورژانس به محل حادثه اعزام شدند.

ادامه مطلب...

به گزارش روابط عمومی سازمان اورژانس کشور؛ در روز 26 اذر ساعت 18:19 یک دستگاه زانتیا در محور احمدآباد- فیروزآباد  واژگون شد و متاسفانه 3 مصدوم بجا گذاشت.

به گزارش روابط عمومی سازمان اورژانس کشور؛ در ساعت 06:56 روز 26 آذرماه یک دستگاه مینی بوس در محور نیشابور- مشهد واژگون شد و 16 نفر مصدوم بجا گذاشت.

در این حادثه همه مصدومین توسط 4 دستگاه آمبولانس و یک دستگاه اتوبوس آمبولانس به بیمارستان اعزام شدند. 

به گزارش روابط عمومی سازمان اورژانس کشور : در این حادثه یک دستگاه خودرو پراید و یک دستگاه خودرو تویوتا دچار حادثه می شوند.

 

ادامه مطلب...

به گزارش روابط عمومی سازمان اورژانس کشور؛ در ساعت 18:15 یک خاور با سمند برخورد میکند که در این حادثه متاسفانه 7 فوتی بجا گذاشت.

در این حادثه 5 دستگاه امبولانس جهت امدادرسانی به حادثه اعزام شدند.

به گزارش روابط عمومی سازمان اورژانس کشور؛ دو خودروی پراید در محور بم - دهبکری در روز جمعه 25 آذر ساعت 11:42 بهم برخورد کردند.

این حادثه ۱۰ مصدوم بجا گذاشت که همه مصدومین بوسیله آمبولانس های اورژانس 115 به بیمارستان پاستور بم اعزام شدند. این حادثه خوشبختانه تلفات جانی در پی نداشت.

به گزارش روابط عمومی سازمان اورژانس کشور؛ در ساعت 01:58 روز 18 آذرماه در در محور میبد - اردکان ، یک خودروی پژو حامل اتباع افغانی دچار واژگونی شد.

در این حادثه 4 ذستگاه آمبولانس اعزام شد و 12 مصدوم به بیمارستان جهت درمان منتقل شدند.

این تصادف خوشبختانه تلفات جانی نداشت.

 

به گزارش روابط عمومی سازمان اورژانس کشور؛ در ساعت 16:18 روز 26 آذرماه یک کامیون با ون حامل پرسنل هلال احمر برخورد میکند که در این حادثه 9 نفر مصدوم میشوند و به مراکز درمانی اعزام میشوند. 

مقالات دیگر...