به گزارش روابط عمومی اورژانس پیش بیمارستانی  و مرکز مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی بابل  امروز سه شنبه  مورخ   ۱۴۰۱.۰۶.۲۲در ساعت ۱۵:۰۲ دقیقه بعدازظهر  طی گزارشی به مرکز اورژانس بابل مبنی  بر تصادف  نیسان و پراید در بندپی شرقی کوهپایه سرا  گزارش شد.

ادامه مطلب...

به گزارش روابط عمومی اورژانس پیش بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی اهواز ، به نقل از عیسی بشیری مسئول اورژانس گتوند، مقارن ساعت ۲۰:۴۵ امروز در محور کوهستانی گتوند به پل پرزین در اثر سقوط موتور سیکلت در دره، راکبین ۱۷ ساله فوت و ۱۷ ساله دوم بشدت مجروح گردید.

ادامه مطلب...

سرپرست اورژانس ۱۱۵ قم گفت:برخورد کامیون و خودروی سواری پراید در محور اراک به قم سه مصدوم برجای گذاشت که حال یک تن از آنان وخیم است.
 
ادامه مطلب...

به گزارش روابط عمومی اورژانس پیش بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی اهواز  درتاریخ۱۴۰۱/۰۵/۲۶ساعت ۱۴:۰۰ طی گزارش تلفنی  با دکتر ابراهیمی پزشک مرکز شیرین بهار  مشخص شد مادر باردار ۱۴هفته ای با علایم درد و بی‌حالی در منطقه ی باغات کتک نیازمند مراقبت  ومداخله ی فوری می باشد.  پس  از هماهنگی با اورژانس درساعت ۱۴:۳۰ خانم دکتر علم با آمبولانس ۱۱۵ به سمت منطقه اعزام شد و وضعیت مادر بررسی، سرم تراپی انجام شد و جهت ویزیت پزشک زنان و دریافت تسهیلات زایمانی به گردید.

ادامه مطلب...

به گزارش روابط عمومي مرکز اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث استان مازندران، در ساعت 17روز شنبه 21مرداد، 1401، خبر حادثه انحراف خودروی L90در جاده هراز منطقه رستوران شازده ماهان به مرکز پیام اورژانس آمل اعلام ‌شد. 

ادامه مطلب...

به گزارش روابط عمومی اورژانس پیش بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی اهواز ، به نقل از عیسی بشیری مسئول اورژانس گتوند، در محور امام‌زاده محمد ابن‌زید در اثر خودرو سواری پراید با تیبا ۲ مصدوم و در ساعت ۲۰:۳۱ گتوند بلوار شهرداری تصادف خودرو سواری پژو با موتور سیکلت با یک مصدوم و در ساعت ۲۱:۵۴ واژگونی موتورسیکلت در محور گتوند به روستای چغامله ۴ مصدوم که در کمترین زمان ممکن ۳ آمبولانس به منطقه های حادثه اعزام شدند. و پس از عملیات اولیه ۳ مصدوم درمان در محل و ۲ مصدوم به بیمارستان کارون گتوند انتقال داده شدند.

ادامه مطلب...

برخورد یک دستگاه سمند  با یک دستگاه پژو و یک دستگاه اتوبوس مسافر بری  در شهرستان نیمروز محور زاهدان به نهبندان روستای ماده کاریز ۳۰نفر  مصدوم و ۴ فوتی  به جای گذاشت 
 
ادامه مطلب...

به گزارش روابط عمومی اورژانس پیش بیمارستانی  و مرکز مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی بابل  امروز  شنبه  مورخ   ۱۴۰۱.۰۶.۲۶در ساعت ۱۴:۲۰دقیقه بعدازظهر  طی گزارشی به مرکز اورژانس بابل مبنی  بر تصادف  انحراف پژو۲۰۶در کمربندی امیرکلا  گزارش شد.

ادامه مطلب...

مقالات دیگر...